Po - Pá 8 - 18 h +420 776 560 216
Napište nám kdykoliv! info@e-medica.cz

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.

  2. Zboží zašlete s průvodním reklamačním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).

  3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část,ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.

  4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.

  5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si

    ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku,takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zaslání reklamace:

Teleportuj Europe s.r.o. / E-MEDICA, Opletalova 20, Praha 1, 110 00

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě.Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.

Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odrje možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.